Henkilökunta

AateMedialaiset

Vuosien saatossa AateMedia on muodostunut suureksi perheeksi. Vaikka monet mukana olevista eivät istu samalla työpisteellä tai samassa toimistossa, olemme onnistuneet luomaan aivan erityisen yrityskulttuurin, jossa kaikkien toiveet pyritään ottamaan huomioon. Modernina uranuurtajana vältämme kaikin tavoin liiallista jähmettymistä ja kaavoihin kangistumista.

AateMedia on oppinut käyttämään hyödyksi Suomessa löytyvää vahvaa ja intuitiivista freelancer-yhteisöä. Vuosien yhteiselo on tuottanut tulosta, sillä olemme löytäneet monta iGaming-alaan perehtynyttä tekijää, jotka ovat omalla panoksellaan auttaneet tekemään AateMediasta sellaisen menestystarinan kuin se tänä päivänä on.

Uteliaisuus ja ammattimaisuus ovat AateMedian tärkeimmät yritysarvot. Näitä arvoja ovat sitoutuneet noudattamaan kaikki yritykseen tulleet ja niitä vaalitaan myös käytännössä. Aina tekniikan ja innovaation aallonharjalla ratsastavalla yrityksellämme ei ole muuta mahdollista kuin luottaa kykyihinsä ja arvoihinsa. Tähän päivään asti tapamme on toiminut, eikä loppua onnistumiselle ole näkyvissä.

Kimmo Kolkkinen

Kimmo Kolkkinen

Toimitusjohtaja

Perustajamme Kimmo Kolkkinen on ollut mukana AateMediassa koko sen kehityksen ajan. Nuoresta asti markkinoinnista ja sen ulottuvuuksista kiinnostunut Kimmo oli Suomen ensimmäisiä hakukoneoptimoinnista kiinnostuneita SEO-ihmisiä. Nykyinen firman muoto on joka otteessa ottanut vaikutteita Kimmon ajatuksista ja loputtomista ideoista.

Tärkeimmäksi piirteekseen Kimmo Kolkkinen kokee uteliaisuutensa, joka ajaa häntä vielä tänä päivänäkin eteenpäin. Hänen mukaansa tällä alalla ei voi pärjätä, jos lakkaa hetkeksikin pitämästä silmällä alan uusimpia trendejä. Iloinen ja ihmisläheinen Kimmo on myös ollut tärkeä syy sille, miksi AateMedia on niin houkutteleva paikka työskennellä alan parhaille osaajille.

Tuomas Dravantti

Tuomas Dravantti

CTO

Toinen alkuperäisistä jäsenistä on Tuomas Dravantti. SEO:n ja nettimarkkinoinnin teknisestä puolesta kiinnostunut Tuomas toimiikin AateMedian vastaavana teknisenä päällikkönä. Hän pitää huolta myös yrityksen tietoturvasta, mikä on tärkeää ,kun ottaa huomioon suuren määrän asiakastietoja, ja nettisivustoja joita AateMedia päivittäin käsittelee.

Viime aikoina uusinta SEO-tekniikkaa ja sosiaalisen median hallitsemiseen käytettäviä ohjelmistohankintoja on tehty Viron Tallinnasta, missä Tuomaskin usein viihtyy. Ennen markkinointiin siirtymistä Tuomakselle oli ehtinyt karttua jo vuosien kokemus nettipelaamisen parissa, mikä onkin auttanut AateMediaa moneen otteeseen.

Mia Polek

Mia Polek

Brand Manager

2012 AateMedia alkoi olla sen kokoinen, että mukaan tarvittiin ihan aitoa brändiosaamista omankin kilven kiillottamiseen. Projektiin innostui lähtemään Mia Polek, joka onkin onnistunut nostamaan AateMedian alan kärkinimiin. Mia innostui AateMedian tyyliin ja erikoiseen markkina-alueeseen, joka toimii aivan omilla säännöillään.

Mia on työskennellyt aiemmin muidenkin SEO-yritysten mukana erilaisissa kampanjoissa. Hänen mielestään alati muuttuvat säännöt pitävät työn raikkaana ja tekee aamulla heräämisestä mukavan kokemuksen joka päivän ollessa uusi haaste.

Eetu Verha

Eetu Verha

Email Director

2010 alkoi AateMedia rakentaa sähköpostimarkkinointiaan, jolloin kelkkaan hyppäsi luonnollisesti mukaan myös Eetu Verha. Vanha konkari sähköpostimarkkinoinnin saralla, Eetu on aiemmin postitellut sähköisesti muun muassa puhelinoperaattorien ja nettikauppojen puolesta. Hänellä oli pitkä kokemus sähköpostilistojen hallinnoimisesta ja segmentoinnista jo ennen asettumista AateMedian sähköpostijärjestelmän puikkoihin.

Eetun mielestä parasta AateMedian sähköpostitoiminnassa on se, että se toimii juurikin newsletter-hengessä. Asiakkaat saavat jotain arvokasta kirjautumalla listoille, mikä tuo hänelle aikaansaamisen tunnetta ja tyytyväisyyttä omaan tekemiseensä.

Pekka Tikka

Pekka Tikka

Content Manager

Vuonna 2011 alkoi asiakkaita olla jo sellainen määrä, että AateMedialla kaivattiin kovasti apua korkealaatuisen sisällön tuottamiseen sivustoillemme. Avuksi löytyi onneksi Pekka Tikka, joka näppäimistö sauhuten pelasti tilanteen.

Pekka tiimeineen kirjoittaa huippuluokkaista tekstiä monille iGaming-sivustoille ja tekee tilaustyötä SEO-tarkoituksiin, hakukoneoptimoituna, totta kai. Aiemmin vuosia itsekin freelancerina toiminut Pekka osaa järjestää sopivanlaista tekstiä asiakkaittemme tarpeet huomioon ottaen.

Korkealuokkainen sisältö on avainasemassa pitkäjänteisen hakukoneoptimoinnin filosofiassa, näin uskoo myös Pekka Tikka. Projektimme ovat olleet hänen mielestään haastavia, mutta palkitsevia.